失去摯愛後

生活是不是開始變的空虛了   開始變得不知所然

心好像空空的失去甚麼    整天行屍走肉的活著

於是你開始祈禱  乞求著他不要離你而去___

 

Nobody ever knows

無人會知曉

Nobody ever sees

無人會看見

I left my soul

我失去的靈魂

Back there now I'm too week

現在我太疲憊虛弱

Most night I pray for   you to come home

每晚都在祈禱你能歸來

Praying for the lord

為主祈禱

Praying for my soul

為我的靈魂祈禱

 

Now please don't go

拜託不要離我而去

Most night I hardly sleep when I'm alone

孤獨的夜裡總是讓我輾轉難眠

Now please don't go , oh no

拜託不要離我而去

I think of you whenever I'm alone

每當我感到孤獨總會想起你

So please don't go

所以拜託不要走

So please don't go

不要離我而去

 

I sent so many messages you don't reply

那些我傳給你卻沒答覆的訊息

I gotta figure out what am I missing babe

寶貝我總得要弄清楚自己到底失去了甚麼

Singing now

大聲歌唱著

And I need you now   I need you love

現在我很需要你  需要你的愛

 

Cause I never want to know

我永遠不想知道

Don't ever want to see things change

不想看見任何事物改變

Cause when I leaving on my own

我想離開過去的自己

I wanna take it back and start again

將他收回然後重新開始

Most night I pray for   you to come home

每晚都在祈禱你能歸來

Praying for the lord

為主祈禱

Praying for my soul

為我的靈魂祈禱

 

Now please don't go

拜託不要離我而去

Most night I hardly sleep when I'm alone

孤獨的夜裡總是讓我輾轉難眠

Now please don't go , oh no

拜託不要離我而去

I think of you whenever I'm alone

每當我感到孤獨總會想起你

So please don't go

所以拜託不要走

 

I sent so many messages you don't reply

那些我傳給你卻沒答覆的訊息

I gotta figure out what am I missing babe

寶貝我總得要弄清楚自己到底失去了甚麼

Singing now

大聲歌唱著

And I need you now   I need you love

現在我很需要你  需要你的愛

 

Please don't go

拜託不要走

Please don't go

不要離我而去

Please don't go

不要離我而去

 

I think of you whenever I'm alone

每當我感到孤獨總會想起你

So please don't go

所以拜託不要走

 

翻譯真的會上癮欸XD順著剛剛提起的勁頭,PU接著翻譯了第二首歌

不是故意挑過,但超級剛好又是老菸槍的歌

這次時間快了很多,但還是打到眼睛痠痛

還是老樣子~如果有錯誤請不要害怕的大聲指認出吧☝

可以多留言鼓勵我,我會很開心的

✘嚴禁抄襲,轉載請註明出處,請多多利用分享功能吧✘

arrow
arrow

    PU❣ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()